vanhat limpsapullot patenttikorkilla

Päivitetty: 30. kesäk. 2020

Näinhän se vaan on että yksi muutos johtaa toiseen ja eilen Museon kahvilassa käydessäni ajattelin että takaseinälle voisi tehdä lautahyllyn tai kaapin johon voisi asettaa esille vanhoja Arabian kahvikuppeja ja vanhoja limpsapulloja. No onneksi tuumasta toimeen ei tarkoita nyt ja heti vaan asia saa kyllä hautoa nyt sen aikaa että isontuvan hylly valmistuu ja liikkeen uusi myyntitiskikin on vielä tekemättä.

limpsapullo, patenttikorkki, posliinikorkki, tiski, raami, lautaseinä, kahvila, paperinukke, kiiltokuva, näyttelyt, nähtävyys
Vanhoja limpsapulloja Museo Kahvilassa

Lattian ja ikkunan välissä on riittävästi tilaa vaikka kolmelle hyllylle, mutta siihen voisi myös laittaa vaikka vanhan keittiönkaapin. Uusi laskutila tarkoittaa sitä että se on heti täytettävä kaikilla kauniilla esineillä :) eikä laatikoissa ole kuitenkaan yhtään enempää tilaa. Vanhoille kupeille voisi tietenkin myös tehdä ihan erillisen koukkumekanismin ja pulloteline sopisi limpsapulloille.

22 katselukertaa0 kommenttia