Nukenkorjausnurkan laajennus

Nukkemuseon nukenkorjausnurkka siirretään isompiin tiloihin. Eilen vinttihuoneen päätyikkuna poistettiin ja siirettiin työhuoneeseen. Ikkunan karmit olivat kohtalaisen hyvässä kunnossa joten niille riittäneet maalin poistaminen ja uudelleen maalaaminen. Huoneessa on lisäksi 4 pienempää sivuikkunaa jotka myös korjataan.

UUTTA. Auki nyt myös alkaen 4:lle henkilölle. Ilmoita tulostasi.

Meillä korjataan myös vanhoja nalleja, enkelinukkeja/hahmoja ja mm. tonttunukkeja...

Nuken korjaaja, korjaamme vanhat nuket, korjaamme vanhat nallet. Tonttukylässä korjataan vanhoja nukkeja ja nalleja
Nukn, nallen ja lelunkorjaus nurkka Nukkemuseon yläkerrassa

Vintti tyhjennetty ja tähän ikkunan eteen tulee laajennettu nuken, nallen ja lelun korjauspöytä jossa myös näytämme vierailijoille eri työvaiheita aina muotoilusta valmiiseen esineeseen. Työn etenemistä pääsee myös seuraamaan livenä alkaen + 4 henkilön ryhmissä.

Hirsiseinät, hirsirakennus, vanhan talon huoltotyöt
Vinttihuoneesta on nyt poistettu kaikki ylimääräinen ja esillä hienot hirsiseinät