Mikä ihmeen lankkupöytä ? mikä kaappikello ?

Vanhemmille henkilöille nimikkeet kuulostaavat tutuilta ja kertoovat varmastikkin mistä on kysymys ? mutta ei välttämättä kaikki tiedä mitä kyseisillä esineillä tarkoitetaan vaikka nimi niihin viittaakin...Meillä juodaan kahvit lankkupöytien ääressä ja tarjoillaan vanhoista Arabian kahvikupeista. tarjolla kahvikakkuja ja leivonnaisia. Ryhmäkoosta riippuen kahvit katetaan joulukoristemuseoon, jossa tilaa 55 henkilölle tai Nukkemuseon jossa tilaa 25 henkilölle. Mutta ennen kahvia tutustutaan tuhansiin esineisiin ja jos haluat varata työnäytöksen niin ennen kahvia sekin onnistuu. Tule tutustumaan, tue Suomalaista turistikohdetta. Auki ryhmille, minimi ryhmäkoko 4 henkilöä.

Lankkupöytä, kaappikello, vanhat tuolit, lautashylly, virkattu pöytäliina, arabian kahvikupit, meillä kotona, räsymatot, riepumatot
Kahvit, opastus, työnäytös...