Pikkujoulu tonttu ja vähäsen muutakin joulukoristetta

Meilläpäin vietetään pikkujoulua 4 viikkoa ennen varsinaista joulujuhlaa. Portaille viedään tonttuja ja lyhtyjä, sisälle ikkunoihin laitetaan perinteiset paperijoulutähdet jotka saavat olla ikkunoissa aina loppiaiseen asti.

Verkkokaupasta erilaisia jouluvaloja ja joulukuusen sähkö-, että eläviä kynttilöitä.

Pikkujouluna leivotaan myös piparkakkuja jotka eivät yleensä ehdi kyllä vanhentua joten uusi erä leivotaankin sitten jouluksi. Tänävuonna piparkakkutalo leivotaan hyvissä ajoin ennen joulujuhlaa kun viimevuonna sen leipominen jäi ajanpuutteen vuoksi leipomatta kokonaan.

REMONTTIHOMMATKIN ETENEE

Vintin lattiasta on nyt tehty puolet elikkä keskilattia on valmis ja sivut tekemättä. Työpöydällä on vanha nahkanalle, iso puuhevonen, kävelevä nukke, Marttanukkepoika...